VELKOMMEN TIL STRØMM IL OG STRØMMHALLEN !


Her finner du relevant informasjon om hvordan vi gjennomfører kamper i Strømmhallen J

A.    Generell del

Smittevernets «gylne treenighet»;

1.      Om du føler deg syk – hold deg hjemme – alltid.
Dette gjelder alle grupper: Spillere – trenere – lagledere – funksjonærer – tilskuere.

2.      God hånd- og hostehygiene skal praktiseres på trening og kamp – alltid.

3.      Hold avstand og unngå nærkontakt utenfor trening og kampaktiviteten som foregår innenfor spillebanen – alltid.

Husk at alle skal følge 1-meters regelen – til enhver tid – med unntak av spillere i oppvarming og trenings-/kampaktivitet. 

Arrangøren forutsetter at alle aktive er gjort kjent med og forholder seg til NHF`s veileder for arrangement, samt denne instruksen. Trenere og lagledere har ansvar for sine lag/grupper. Vi nevner et særlig ansvar for egen spillerbenk og omgang med motstandere, dommere og funksjonærer.

 

B.    Spesielt for Strømmhallen

 1.     Spillere/trenere/
støtteapparat/dommere

Gjestende lag og dommere blir møtt av hallvakt/smittevernsansvarlig ved ankomst.

Lagene og dommerne får tildelt garderobe og benytter WC, dusj m.v der. Håndsåpe, håndsprit, overflatespray og tørkepapir tilgjengelig. Vi ber om at lagene holder seg til sin egen garderobe, og begrenser opphold andre steder i hallen så langt mulig.  

Lagene plikter selv å registrere lister over samtlige utøvere og støtteapparat som er med i gruppen til den aktuelle kampen. I de klassene og nivåene hvor det brukes elektronisk kamprapport er dette tilstrekkelig. Manuelle lister leveres arrangøren og skal inneholde fullt navn og telefonnummer. Listene lagres hos ansvarlig i klubb i 10 dager, for så å makuleres. 

 

Vi prøver så langt mulig å opplyse om muligheter for oppvarming på bane etc., dette gjøres primært via e-post til motstanderlagene i forkant.

Det håndhilses ikke, men vi oppfordrer lagene til å utføre hilsen både før og etter kampen på akseptabelt vis. På kamper med speaker, blir lagene enige om eventuelt innløp/presentasjon i forkant og avklarer dette også med dommerne.

2.      Publikum 
Publikum er velkommen, men vi har kun 55 plasser til rådighet. Arrangøren står fritt til å avvise tilskuere på enkelte arrangement, eller også tildele et begrenset antall plasser pr lag/gruppe. Så langt mulig avklares dette i forkant.  

Publikum i alle aldre plikter å la seg registrere med fullt navn og telefonnummer ved inngang. Det føres manuelle lister ved inngang. Listene lagres hos ansvarlig i klubb i 10 dager, for så å makuleres.

Inngang for publikum (voksne) koster kr 60,- Vi oppfordrer sterkt til bruk av Vipps (129319) . Vi har også bankterminal der det kan «tæppes». Kontanter tar vi dessverre ikke. Barn gratis.

Som publikum, benytt deg av håndsprit ved inngangen til hall/arena minst på vei inn – og gjerne på vei ut.

WC inne i hallen er åpen for publikum, denne rengjøres regelmessig.

Inngang og utgang er på samme sted, berøringsfrie sensorer for døråpning. Vær spesielt obs på avstand til andre i forbindelse med inn-/utgang.  

Publikum bes sette seg på markerte plasser på tribunen og holde seg der, «mingling» er dessverre ikke tillatt. Personer i samme husstand kan sette seg nærmere enn markeringene etter ankomst.

Vi tilbyr kaffe, brus og et enkelt utvalg kioskvarer ved inngang og fra trillevogn som kommer rundt til publikum. Vipps er igjen å foretrekke.

Inngang gjelder fortrinnsvis til èn enkelt kamp, vi tømmer hallen helt for publikum og desinfiserer flater mellom hver kamp.  

3.      Fair-Play
Gjør ditt beste for at arrangementet både blir morsomt og trygt, husk Fair-Play!

Velkommen og lykke til med kampen